Jom Klik

Saturday, January 29, 2011

Jom Shopping @ Beli Examo n Salindah Online

Saya hendak umumkan kelahiran BLOG baru saya Beli Examo n Salindah Online. Kami dengan murah hati membuat jualan promosi bermula esok 30 Jan 2011 sehingga 30 Mac 2011.
Salindah Set Lengkap RM370.00 KINI hanya RM350.00


MatSa RM45.00 KINI hanya RM40.00
Examo CKM 500 RM56.00 KINI hanya RM51.00
Teh Tarik Tudya RM30.00 KINI hanya RM25.00 (Papan)
Saya berbesar hati ingin berkongsi berita baik buat semua rakan-rakan atau sesiapa sahaja yang berminat untuk mendapat info tentang produk ERAEDAR Marketing Sdn Bhd atau ingin mendapatkan produk-produk tersebut boleh la berkunjung ke BLOG baru saya..tara....

Sempena lahirnya blog baru saya tu dengan murah hati mengadakan jualan promosi seperti yang tertera di sini...Sebarang pertanyaan atau order boleh dibuat di BLOG baru . Kat blog ini pon boleh jugak..he..he...


Jemput semua melawat blog baru ye...Jangan lupa tinggalkan komen anda ye... Terima kasih banyak-banyak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers