Jom Klik

Tuesday, December 14, 2010

Our Wedding Anniversary 13 12 2010

Wedding Anniversary @ Ulangtahun Perkahwinan merupakan antara hari2 istimewa bagi pasangan yang telah mendirikan rumahtangga...Anda bagaimana? Siapa yang berkongsi tarikh istimewa ini dengan akak..? Angkat kaki.....ops....ops...kalau kat umah tak ape..kalau kat tempat kerja jangan buat ooo...

Hari ni genap 12 tahun kami telah hidup bersama sebagai suami isteri...anak-anak pengikat kasih sayang kitaorang 4 orang...2 puteri n 2 putera.

Betul....bila tengok muka anak2 tak jadi nak marah, atau kalau tengah marah..jd sejuk plak...hidup kita ada arah tujuan dan tanggungjawab yang telah diamanahkan ALLAH untuk dijaga dan dipelihara....anak2 antara anugerah tak ternilai yang telah diamanahkan Allah kepada ibubapa untuk dibimbing ke jalan mardhotillah...
Walaupun akak belum mampu menjadi seorang ibu atau seorang isteri Mithali...yang boelh dibanggakan oleh anak-anak dan suami tetapi akak tetap berharap dan berdoa agar diri ini terus dihormati, disayangi ketika hayat ini dan didoakan dan dikenangi bila hayat sudah tiada lagi.

Anak-anak permata hati...semoga kalian menjadi anak-anak yang soleh dan solehah...berjasa kepada Agama, bangsa dan negara.

La....ish.....ish....punya la dari pepagi 13 12 semalam akak mengarang post ni sampai la ni tak terpublish lagi... Balik kerja td....pening kepala + sakit kaki... rehatkan diri....main ngan anak2...Malam ni layan makan muffin oren ngan muffin carrot sempena Anniversary akak...Fatin sibuk nak makan mushroom sup Auntie Rozie dia bekalkan semalam....Semalam kami semua gi Hi tea Birthday Party Nayly anak adik suami akak...Western Dishes...best n sedap sangat..anak-anak sampai tak nak balik......

Ni 2 orang puteraku baru melelapkan mata, akak buka laptop, si Darwisy sibuk nak jugak pegang2....adui la....Ncik Asben tak blk lagi kena g opis la plak katanya kul 11, 13 Dis tadi nak siapkan order customer....

Alahai ...apa la nasib badan...ingatkan dapat la bermanja2 ber romantik2 di malam Anniversary ini tapi rupanya tergigit jari plak akak sensorang....
Ya Allah....Peliharalah Suamiku dari segala kejahatan dan tipu daya di dunia ini, selamatkan dia di dunia dan akhirat, murahkan rezekinya, permudahkan segala urusannya,
jadikanlah Aku sebagai isteri dan anak-anak kami penyejuk matanya......

Aaamin....
 


1 comment:

AdiaLuze said...

Amin,amin,amin...Ala kak..tak dapat bermanja mlm td, mlm ni atau sok2 ader lagi..lebih dari manje2 pun blh...Hehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers