Jom Klik

Monday, December 10, 2012

Checkup bulanan ke 5 - Sudah 25 minggu

Rutin bulanan diteruskan pada 7 Disember 2012 pada pagi Jumaat yang lepas. Malam Khamis tu aku kena puasa...tapi kul 10:30pm kawan datang hantar durian crepe yang aku order..alamak..nak makan ke tak ni?

Akhirnya aku makan juga sebantal durian tu kongsi bersama anakku Fatin...emmmm sedapnya..selebihnya kusuruh Fatin simpan di dalam peti sejuk..

Last aku minum air pukul 11:30mlm..pas tu puasa la sampai esok paginya...

Pagi Jumaat tu aku ke klinik Jameaton untuk check up bulanan. Bila tiba giliran...doktor ambil darah dulu selepas ambil darah, di hdapanku ada 2 gelas air..doktor suruh minum sampai habis..rupanya itu la air gula yang hendak buat ujian paras gula dalam darah selepas dua jam nanti..nasib baik air gula tu ada perisa oren..sedap juga la..tak de la aku rase nak termuntah..lepas habis segelas tu aku minum pula air masak  segelas sebagai bilasan kata doktor tu...

Berat aku naik sekilo dari sebelumnya.Baby pon dah 800gram..sekarang dia duduk melintang, kepalanya di  sebelah kiri perut aku...tapi doktor kata masih terlalu awal tak pe..biar dia bebas nak dok macam mana pun...
video
Aku balik rumah dan rehat sekejap..kul 11:25am aku ke klinik semula untuk ambik darah kali kedua..setelah selesai, doktor kata kalau ada masalah pihak klinik akan menghubungi aku semula..Jika tiada panggilan dari klinik maknanya - aku tiada masalah la...so aku pun terus ke opis di Putrajaya tetapi sempat juga aku singgah di MyMydin untuk beli roti dan air - lapar siut...tapi sebenarnya keluar je dari klinik tu aku dah tibai 2 bantal durian crepe..amboi...nikmatnya...sedapnya....wallah..ye la semalam makan sket je kongsi ngan Fatin plak...

Kudoakan semoga semua dipermudahkan Allah..Jangan la ada masalah kandungan kali ini..Semoga baby sihat dan selamat dilahirkan secara normal...insyaAllah di Hospital Serdang seperti yang dirancang...Aaamin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers