Jom Klik

Saturday, December 8, 2012

Checkup bulanan ke 4 - 21 minggu dah

Pemeriksaan bulanan masih di klinik Jameaton, Bandar Pinggiran Putra. Aku pergi pada 06 November yang lalu..Keluar rumah kul 08:15 sampai klinik belom 8:30am lagi. doktor pon belum sampai...Aku orang kedua.

Alhamdulillah checkup kali ni cepat jer, 09:15am dah habis. Sepatutnya nak ambik darah dan buat pemeriksaan kencing manis tapi sebab aku tak berpuasa maka tidak boleh dibuat pemeriksaan itu.

So, untuk next check up, doktor nasihatkan berpuasa dari malam pukul 12 malam sebelum checkup esoknya dah tak boleh minum air dan makan...


Kali ini aku berjaya download video baby dalam perut ini. Terima kasih doktor bagi download masuk dalam pendrive tanpa dikenakan bayaran..It is free...

InsyaAllah baby GIRL kali ini...Berat badan aku maintain jer tak naik tak turun sama seperti bulan lepas...71.5kg...tapi berat baby naik...it is ok..kata doktor..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers