Jom Klik

Sunday, December 4, 2011

Tropicana Twister Tercemar Darah HIV????

Suka minum air ini???? Suka...suka..suka...baru jer semalam buat buttery orange cake campur ngan jus tropicana twister oren ni...tup..tup...mlm ni dpt sms dari adik bgtau air ni tk leh minum..search kat internet...tk banyak sgt n3 pasal isu ni.

So..sebagai orang Islam..kita dilarang mengheboh2kan perkara yang tidak pasti...tapi hatiku sudah berbunga musykil tentang produk ini. Produk ini keluaran F&N yang mempunyai kilang terbesar di negara kita ini, juga pengeluar minuman pepsi, coca cola...

Untuk mengelakkan syubhah, lebih baik kita tinggalkan minuman ini dan belilah minuman lain yg halalan toyyiba
Nak lagi berkhasiat da fresh..kita beli oren..perah sendiri..walla...

3 comments:

ejaMaria said...

tak suke... sbb dia manis sangat...

lina said...

salam awa - ALLAH hu ALLAH...kena jauhkan la kalau mcm ni :)

Hawa said...

Betul...betul memang manis...terutama oren twister. Anak-anak suka apple twister..elok la cari yg lain yang lebih selamat..yang lebih original..less preservative, less sugar..he..he..he..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers