Jom Klik

Friday, February 4, 2011

100-bloggers-diperlukan

Blog Walking pun ada Gadjet...Caya la --- YiedPozi..


N3 ni khusus untuk adik YiedPozi dan rakan-rakan blogger yang suka BW...terrmasuk la aku sekali tu... he..he...

Segmen 'Jom Blogwalking' beserta gadjet yang dibuat oleh adik kita ni memang mengagumkan saya dan saya teruja sangat nak guna gadjet/ widget dia ni....Emak ngan ayah ko bagi ko adik beradik makan apa yekkk...semuanya genius-genius....

Agaknya korang semua ni makan Examo kot ataupun MatSa........

Akhir kalam....moga n3 ni memberi faedah pada yang membacanya...

1 comment:

Aida Tamrim said...

Mana gadjetnye kak ?? Ke saya yang tak paham...Ummmphhhh...

P/S : Jo join GA ni :

http://udynadya.blogspot.com/2011/02/2nd-contest-saya-mau-itu-enchanteur.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers