Jom Klik

Friday, February 22, 2013

36 minggu sudah

Alhamdulillah. Semalam pergi checkup kat Hospital Serdang. Sebelum tu singgah Klinik Jameaton ambil result darah, buat pada 18 Feb ari tu.

Hb darah dah ok sket (9.8). ye ke OK? ok la tu sbb doktor pakar kat spital Serdang tu srh rujuk hospital kalau hb bwh 8.

Sampai hospital pukul 9:15, temujanji aku pukul 9:00..haih...kat sini nak parking susah betul 2 kali pusing br dpt parking. Itu pun lepas aku bertekak dgn bdk yg jaga parking tu. Ada ke dia kata parking 'full' padahal 2 kali aku lalu aku nampak 3 lot parking kosong. Isshhh...nak kena ketuk budak2 ni...ntah apa yg dijaganya.

Pukul 10 lbh baru dpt jumpa doktor. Takut juga sbb 2 minggu sebelm ni scan kat Klinik Jameaton baby 'breech'. So, kalau ari ni baby msh breech lagi...makanya doktor akan buat ECV prosedur....

Alhamdulillah doktor kt darah dah ok cuma awak ni kurang zat besi. Biasanya org 4.4, aku cuma 2.4.

Ok jom kita scan plak. Doktor bgtau baby dah ok kepala dah trn bawah, tak songsang lg. Air ketuban ok, uri dkt atas....berat baby range 2.7 - 2.8.

Alhamdulillah..lps ni dah tk de temujanji kt Hospital dah..doktor kt nanti blh check up kat klinik yg biasa aku check up.

Datang ke hospital bila dah nak bersalin atau 9 hari slps Due date 16 Mac nanti klu tak bersalin lg. D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers