Jom Klik

Friday, April 27, 2012

Testimoni Pengguna Minyak Morhabshi


Alhamdulillah..sempena pagi Jumaat yang mulia ini, saya hendak berkongsi testimoni dari pelanggan saya yang telah menggunakan produk Minyak Morhabshi ini. 


Minyak Ajaib - Seribu Guna - Minyak Morhabshi.
Encik Bunawan - telah membeli botol kecil minyak morhabshi ini pada 12 April 2012 yang lalu untuk mencuba katanya. Alhamdulillah semalam beliau buat belian ulangan 3 botol kecil dan satu botol besar. Katanya nak kongsi dengan keluarga beliau di kampung..

Saya sempat bertanya dia pakai minyak tu untuk siapa dan masalah apa? Beliau memberitahu tujuan utama dia beli minyak ini untuk bayi dia yang berumur 5 bulan. Bayinya selalu mennagis malam sampaikan beliau terpaksa bergilir-gilir dengan isteri beliau berjaga malam untuk menjaga bayi mereka yang asyik menangis je.

Ada ustaz beritahu beliau yang anaknya itu terkena 'sawan tangis'..beliau gunakan minyak Morhabshi ini sebagai ikhtiar untuk penyakit bayinya itu. Alhamdulillah setelah disapu ditelinga, leher, dada dan perut sebelum bayinya tidur - bayinya tidak menangis lagi.. Boleh la beliau suami isteri tidur dengan aman dan nyenyaknya.

Terima kasih Encik Bunawan sudi berkongsi testimoni dengan kami. Semoga Allah permudahkan urusan beliau..

-27 April 2012 (Jumaat).

http://www.kedaicikhawa.com.my/Testimoni+Produk

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers