Jom Klik

Monday, July 2, 2012

Dah dapat hadiah GA itu...!

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah akhirnya pada hari 27 Jun, saya dikunjungi oleh van poslaju yang telah menghantar parcel kiriman Cik Ekin yang telah menganjurkan GA Kain Pasang Raya pada bulan Jun yang lepas.


Favourite color ni...TQ for the bracelet..

Terima kasih kepada pihak penganjur. Cantik kain pasang yang aku dapat ni..lembut jer kainnya dan sejuk. Hadiah misteri pon tidak lupa dikirim oleh pihak penganjur - seutas gelang tangan mutiara...sukeee....boleh pakai raya ni...

Adiosssss!!!


5 comments:

lina said...

wah best nya awa....

Hawa said...

best Kak Ina..dapat benda percuma ni...

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

BESTNYE kak .. Cantik kain tu. Gelang tu pun .. hmm .. lama dh tak join GA ni .. dulu rajin la .. hehehe ...

AdiaLuze said...

Assalammualaikum kak ..

Dah jadi baju ke? Pesen apa la tu kan .. -___o

Hawa said...

Tak sempat dah Aida nak tempah..kalau pandai jahit sendiri..boleh lah pakai raya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers