Jom Klik

Thursday, April 14, 2011

2nd prize untuk pemenang contest 1st DManja Penawar

Assalamualaikum...

Masih lagi dengan n3 hadiah GiveAway aku yang lalu. Kali ini cerita pasal hadiah untuk pemenang tempat kedua. Blogger yang bertuah adalah Azatie. Boleh jenguk blog dia kat sini. Ada 2 blog dia ni. 

Baru berkesempatan untuk upload gambar hadiah yang dimenangi untuk tempat kedua. Seperti yang telah dijanjikan tempat kedua akan memenangi set barangan penjagaan wanita/kosmetik dari UNA Beauty (anak syarikat ERA EDAR Sdn Bhd).

Set UNA Facial Cleanser n Toner untuk kulit matang @ kering

Femina Gel dan lipstik ROSA
Femina Gel ni adalah cecair basuhan/cucian bahagian sulit wanita. Ianya khusus untuk wanita yang mementingkan kebersihan dan keselamatan. Ianya bebas dari kimia berbahaya SLS yang banyak terdapat di dalam ramuan cecair cucian wanita jenama lain. 

Ramuan yang terkandung di dalamnya adalah hasil herba-herba tradisional terpilih dan garam tisu Biokimia. Bersifat astrigen dan antiseptik yang berfungsi calar-calar garuan, gatal, kerengssaan, mengawal jangkitan fungus, keputihan, membersihkan darah haid dan nifas, juga menghilangkan bau yang tidak enak. Femina ini jg berfungsi menyempit dan mengecutkan liang vagina bagi tujuan kerukunan RUMAHTANGGA. Insya Allah....

SET ni untuk Azatie - Perak. Pemenang tempat kedua.



2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam hawa...singah ditgh mlm.nampak lak n3..xsabar nk tggu hadiah sampai...makasih yer!

mariah_smile said...

wah.. bestnye.. tahnh3x...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Order / Beli barang? Sila isi borang dulu ye..

Name:
Phone No / Tel:
Email Address:
Sila jelaskan nama barang dan kuantiti
Alamat
Total kena bayar

Put a website form like this on your site.

Followers